KRUŽNI TRENING: 3 vježbe 1 stol (+video)

I čvrsti mišići i jako srce i odličan fatloss! Ovim člankom ću vam pokazati kako sa 3 vježbe možete odraditi cijelo tijelo bilo da ste kod kuće, na putu ili na godišnjem. Ovim principom ćete i učvrstiti mišiće i najekonomičnije iskoristiti vrijeme za potrošnju kalorija. Jedini rekvizit je kuhinjski stol. Ajde dobro, malo čvršći, ne oni plastični za terasu. Trening je pogodan za početnike i početnice jer svaka vježba ima svoju lakšu verziju. Slijedi video (1min) i tekst, odaberite što vam više odgovara.

SKLEK

U ovom treningu sklek je u službi horizontalnih guranja s kojima ćemo odraditi:

– prsa

– prednji dio ramena

– stražnji dio ruke

Bitno je da kod izvedbe imate napet trbuh, laktove malo bliže tijelu (kut 45′) i „upakirate“ ramena i lopatice kako nebi ozlijedili ramena.
Lakše verzije: sklekovi na povišenju i sklekovi na koljenima

 

OBRNUTA VESLANJA

Nakon horizontalnih guranja idemo na povlačenja. Jedno od pravila zdravstvenog fitnessa i zdravlja zglobova nam nalaže guranja i povlačenja minimalno u omjeru 1:2. Ja sam za pravilo 1:1, pa ćemo za potpuni balans pokušat odradit podjednak broj ponavljanja. Ovom vježbom smo odradili ostatak gornjeg dijela tijela:
– leđa

-stražnji dio ramena

– prednji dio ruke

Također nam je bitno napet trbuh, ali i stražnjicu. Kut laktova sličan kao kod sklekova, ista pravila vrijede za pakiranje ramena i lopatica.

Lakša verzija: skvrčena koljena.

 

ČUČNJEVI

Njima smo zaokružili cijelo tijelo, jer rade komplet noge. Dobro osim listova..njima ionako nema spasa 😛

Bitno je napet trbuh i stražnjicu tokom izvedbe, oslonit se na stražnji-vanjski dio pete i ići stražnjicom prema nazad. Rekao bih da je fokusiranost i usredotočena pomnost bitna kod svake vježbe, ali najviše kod čučnjeva.

Lakša verzija: čučanj na kutiju/stolicu.

PRINCIP KRUŽNOG TRENINGA

kućni trening mršavljenje kružni trening bodyweight

Odličan je za razvoj izdržljivosti i dobro će vas uspuhati.  Ako niste napredni vježbač u teretani koji diže puno veće kilaže od svojeg tijela, sa ove 3 vježbe ćete povećati i snagu. Ovim principom se može u kratkom vremenu potrošiti puno kalorija što će biti odlična pomoć kod mršavljenja!

Izvođenje:

Na označenim strelicama je preporučena pauza između svake vježbe 10s koju možete po potrebi malo prodružiti. Nema većih pauza između krugova, već gledamo da nam je puls konstantno podjednak. Zato tu ne radimo maksimalan broj ponavljanja „do otkaza“ već ostavljamo podosta u rezervi. Shvatite ovo više kao kardio trening.

Trajanje treninga: 10-15min.

Ovo je generalni program za širu publiku, ali za individualizirani pristup pogledajte usluge.

Vezani članci


Naši prijedlozi koji će vam život učiniti boljim

KRUŽNI TRENING: 3 vježbe 1 stol (+video)

I čvrsti mišići i jako srce i odličan fatloss! Ovim člankom ću vam pokazati kako sa 3 vježbe možete odraditi cijelo tijelo bilo da ste kod kuće, na putu ili na godišnjem. Ovim principom ćete i učvrstiti mišiće i najekonomičnije iskoristiti vrijeme za potrošnju kalorija. Jedini rekvizit je kuhinjski stol.…

BODYFAT SET POINT: Mršavite pametno!

Jesi li ikada čuo da je netko došao fitness treneru sa slikom lica Brad Pita i rekao mu: „Ovako želim izgledati“. Naravno da ne! Zvuči malo glupo, jelda? Ali nam s druge strane nije problem doći sa slikom tuđih trbušnjaka, prsa, ruku i stražnjica. Kao i lice, svi ostali dijelovi…


Usluge

Započnite svoju transformaciju

Potražite nas na društvenim mrežama

Facebook Youtube Instagram